lunes, 10 de noviembre de 2008

ESTIC FARTA


Noticia;
Malestar porque Eivissa se queda sin juzgado de violencia sobre la mujer
Palma, sin embargo, contará con dos juzgados más de Primera Instancia y un nuevo registro civil

Opinió
Estic farta de veure comparances amb Mallorca, perquè això no ens resoldrà gens, està bé saber-lo però el que hem de fer és protestar per nosaltres sense pensar tant en el que tenen els altres, perquè ens donarà el mateix, l'única cosa que aconseguim fer-nos "mala sang".

Em sembla molt preocupant que hagin llevat el jutjat de violència de la dona, és necessari, molt, ara que semblava que la dona podia tenir suport d'alguna cosa, ara que podia parlar d'un petit recurs, decideixen que a Eivissa com sempre no fa falta i com no hem de saber que a Palma tenen dos, que em sembla molt normal perquè és més gran i a més un nou registre, que també està molt bé, però que algú m'expliqui el motiu per el que han decidit que a Eivissa no és necessari, no fa falta... en que es basen...?, no hi ha violència de gènere a l’illa, aquí mai passa res i estem sobrats de tot, això ho diuen clar els que tenen de tot, molt mes morro i molt poca vergonya.

Nosaltres sempre hem d'estar fora de lloc en moltes coses, pressupostos, sanitat, escoles (aquest tema ja és de riure), ajudes, serveis socials... etc, ens tracten de ximplets a més hem d'estar agraïts que de vegades es recordin que Eivissa també existeix perquè apareix en el mapa.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

qué et puc dir, didi, em quede sense paraules, quan ho he vist a la prensa no m'ho podia creure. Encara no entenc pq passen aquestes coses aquí a Eivissa, deuriem tenir els mateixos drets que qualsevol espanyol i de fet contar en les mateixes coses. Indignació és el que sento.
Petonets

Josep dijo...

Didi.
Si vosotros no entendeis que pasa a Eivissa,imaginate yo.
De verdad que siempre pensé que Palma no era tan centralista.
La verdad es que lo "pintas" muy mal.
Y tanto tu como Rachel os veo muy desanimadas.
La gente solo se queda con la indignación?
Animo Didi.
Un beso.