martes, 2 de diciembre de 2008

UNA ESTADÍSTICA CLARA


Noticia del Diario de Ibiza;
Un sondeo digital confirma la sensación de que Mallorca `maltrata´ a las Pitiüses

D. I.
EIVISSA | REDACCIÓN A la pregunta: `¿Crees que Mallorca nos maltrata, es decir, nos margina en aspectos como por ejemplo las inversiones públicas que se realizan en las islas?´, el 94 por ciento de los votos emitidos por los usuarios que visitan la web www.diariodeibiza.es fue afirmativo.

De esta manera los lectores de la edición digital han considerado de manera mayoritaria que las Pitiüses están siendo maltratadas por el Govern, una opinión que podría fundamentarse en hechos recientes publicados por este rotativo como la falta de un compromiso firme para instalar el servicio de radioterapia en el nuevo hospital de Eivissa, la marginación de la isla en promoción turística con ejemplos como la discriminación de espacio que ocupaba la isla en la World Travel Market de Londres o su ausencia en folletos turísticos, el desmantelamiento de la delegación de IB3 o la falta de inversiones en patrimonio.

Opinió;

M’agradaria ensenyar-vos una estadística que confirma el que alguna vegada he dit, opinat i fins i tot denunciat. Eivissa és una espècie de contemplació a ulls de Palma.

Posaré un exemple molt recent; Aquesta setmana va sortir publicat en els diaris locals, els mallorquins que es trobaven sense poder sortir de Tailàndia recalcant una vegada i una altra que eren de Mallorca, la informació era correcta, això si, faltaven els pobre eivissencs que eren una quinzena que es trobaven i que encara estan en la mateixa situació.


Denunciem un problema que existeix per motius diversos i importants a nivel económic i pressupostat que Palma fa, amb Eivissa, però nosaltres moltes vegades cometem el mateix errada, nomenant i ressaltant l’illa de Mallorca, no vull polemitzar ni de bon tros, vull que siguem conscients que nosaltres també vam potenciar que Eivissa es trobi allunyada, abandonada i tristament desproporcionada en molts aspectes que preocupen i alarmen als ciutadans.