sábado, 29 de agosto de 2009

Lo primer no és el més important


Vuit mil euros s'han gastat en donar informació de Vila d'una forma que em pareix molt polida amb la veu de Concha Garcia Campoy i Paz Vega cosa que em pareix un projecte bó si no fesin falta aquets diners per fer altres coses més necesaries, no dic que aixó no siga important pero no és tan prioritari com la necesitat que té Vila de, per exemple, que la majoria de les cases, edificis, carrers están molt deteriorats tan que moltes s'estàn caient.

Em pareix un projecte cultural necesari per la gent que be de fora i vol estar informat de la història d'aquesta illa, però primer tenim que tenir les coses en condicions, perque de que em val escoltar una bona descripció d'una construcció, d'algún monument que ja no hi és perque s'ha caigut a Terra per manca de manteniment, també és posible que el balcó que tens damunt teu puga caurer-te dalt del cap.

2 comentarios:

Josep dijo...

És cert amiga meva. Això se li diu començar la casa per la teulada. Crec que aquestes paraules que dic vénen com anell al dit. Gràcies Didi. Algun dia han d'escoltar-te.

Una abraçada.

Dinora dijo...

Hola Didi!

Aqui pasando a saludarte, hay algo en mi blog para ti ~_^

Te dejo aquí un abrazo fuerte!