martes, 19 de agosto de 2008

Un canvi molt dolent per a Eivissa


Noticia diario de Ibiza
El GEN afirma que la ampliación del puerto de Vila es la mayor de Balears

Los ecologistas acusan a Puertos de «insultar la inteligencia» de los isleños en la comparación con Maó porque en Eivissa se ganarán 8,5 hectáreas al mar frente a los 10.000 metros que se ocupan en Menorca...


Opinió
Puc deixar de llegir notícies i mirar a altre costat, perquè realment és veritat que a la gent d'aquí se'ls intenta prendre el pèl com volen, manipulen el que els dóna la gana i punt pilota. Per això no és propi de jo, callar, mai he tingut la capacitat de que coses com aquesta em donin el mateix. És un problema molt seriós i la meva experiència vivint a Eivissa, em diu que es farà l'ampliació del port i que no solament això, també es farà com sempre s'han fet les coses aquí, d'una forma il·legal, desmesurada i sense control, per a guanyar diners, enganyant a la gent d'aquí a costa de contaminar i fer molt malament a aquesta illa.



Cada vegada que tinc més informació sobre aquesta barbaritat, sóc més conscient del que passa a Eivissa i realment no vull això per als meus fills, ara més que mai sóc conscient del que els ulls del meu fill podran veure i els costarà saber com era aquesta meravellosa illa, també aprendrà amb tot el dolor del meu cor, que aquí es fa els quals quatre personatges amb poder polític i molts diners, volen, sense que existeixi la possibilitat d'una decisió justa i democràtica, només olorarà i percebrà aquesta màfia. SOUS I MÉS SOUS.

1 comentario:

Anónimo dijo...

fa molt de mal tot el que pasa. No sé si tindrem remei.